Sista dagen på praktiken

Nu är jag hemma efter en rolig dag med ninni ;D
Vi åkte som sagt och spelade tennis efter praktiken och det va riktigt roligt :D
När vi var klara i tennishallen bestämde vi oss för att gå lite på stan innan vi åkte hem, jag hittade inget men ninni köpte ett par solglassögon.
När hon skulle åka hem hade inte jag nån buss som gick förrän halv och då skulle min pappa typ sluta så ninni och hennes pappa skjutsade mig till stan sen gick jag runt där en lite stund.
Gick in till HM och hittade ett par söta shorts som det blev att jag köpte :D jag som behöver med shorts *hosthost*
Nu väntar jag på att klockan ska bli 19 så jag kan kolla på Vampire Diaries :D
Sen blir det tacos :DDD
Tyvär vill inte min data vända på de här bilderna nu!
Vet inte vrf, står att de anntingen är för att de är skrivskyddade eller öppnade i nåt annat program och inget av dem stämmer! o.O
Det borde väl inte va för att jag tagit dem med iphonen va? o.O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0