Tillbaks till praktiken

Som jag berättat innan så har jag ju vart ledig de senaste två dagarna men imorgon blir det jobb igen.
Ska väl bli ganska roligt men jobbigt att jag måste gå upp halv 7 :(
Hatar verkligen tidiga morgonar!
Jaja, får bara hoppas att det blir en rolig jobbdag imorgon :)
Sen när jag slutar ska jag och pappa åka och kolla på bil ;D
Eftersom båda mina föräldrar nu har atomatväxlade bilar kan inte jag och min bror övningsköra i dom så vi ska kolla på en bil vi ska ha när vi övningskör och sen får vi ha den när vi tat körkort ;D ;D ;D
Det enda sega med det är att vi måste dela på bilen men än så länge är det bara jag som övningskör (ta i trä)
Jajaj, hoppas ni har en fortsatt bra kväll och sov så gott inatt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0