Skola igen

Nu är vi klara med våran 5 veckors praktik så imorgon är det dags för skola :)
Känns konstigt att vi inte ska jobba och även om jag kommer sakna det (blev lite sentimeltal i fredags) så har jag faktiskt längtat tillbaks till skolan lite.
Jag kan inte fatta det själv, jag blev helt paff när jag märkte det!!
Jag tycker verkligen det är sjukt tråkigt med skola, bara massa plugg :/
Det blir såklart roligare eftersom jag går i samma klass som ninni :D
Ska bli skönt med en sovmorgonsvecka nu, har blivit van vid att ha det varanan vecka så har vart lite konstigt att inte ha det på 5 veckor men har vart ledig en del dagar, så lite sovmorgon har det blivit ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0