Modern Family

Nu har det gått ett ganska bra tag sen jag bloggade senast.
Får la se hur länge jag håller på denna gången, men min kompis ville att jag skulle börja igen så kan väl alltid prova.
Idag har jag inte gjort nåt speciellt, utan bara haft en slapp söndag.
Kollar just nu på Modern family, riktigt bra serie enligt mig ;D
Sen tycker ju jag att det finns många bra serier, har börjat bli en riktig serienörd kan man säga.
Har praktik just num i fem veckor, tre avklarade så bara två kvar. Ganska härligt att slippa läxor men jag och min kompis Linnéa är på ett ganska litet ställe och hans som äger det är inte där under dagarna och har inga anställda så ibland händer det att vi inte har något att göra och för göra ganska mycket samma saker, så fem veckor blir en väldigt lång tid men annars så är det väldigt roligt ;D
I fredags fyllde ninni år så har köpt en lite present till henne, men kan inte skriva vad det är eftersom hon läser detta ;P
(Måste säga att mina inlägg verkar väldigt intressanta att läsa ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0