Måndag 12 mars 2012

Idag var de som sagt praktik igen, en ganska så lugn dag blev det.
Senare vid tre tiden blev det för mig att dra ner till tandregleringen i varber och kolla lite med min tandställning :)
Lite segt att behöva åka ända dit, va där typ en kvart och sen åka hem igen men om jag skulle gått i borås skulle jag fått vänta några år så det är värt det ;D
Fick roliga nyheter där, nästa gång jag ska ner vilket blir om en månad så ska de ta bort den undre rälsen (eller vad man ska kalla det) ;D Fast den övre måste jag ha kvar ett tag till :/
Har iallafall vart hemma en stund nu och bara tat det lugnt, blev så sjukt trött när vi åkte bil innan;P
Om ni vet några snygga skal till Iphone 4s får ni gärna säga till eller om ni vet nån sida med snygga ;D
Ett som min kompis tycker om väldigt mycket ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0