Ledig

Idag var det som sagt tänkt att jag skulle till praktiken igen men så fick vi ledigt så sitter hemma en dag till ;p
Från början kände jag mig bra imorses men sen har jag måt lite sisådär, fryser just nu ganska mycket, vilket inte är speciellt kul :(
Nä, nu ska jag sluta skriva massa inlägg om att jag mår dåligt och sen bra och sen dålig.
Kan tänka mig att det inte är sp roligt och läsa ;p
Tror jag bara tar det lugnt idag, ska igentligen åka och kolla på bil med pappa i eftermiddag men känner nog att jag inte orkar det.
Väntar en stund och ser sen hur jag känner, kanske får värsta lust till det senare :)
Funderar nu på att lägga mig i sängen och kolla på en film :)
Denna blir det nog att jag kollar på, var länge sen nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0