Hemma igen

Blev att jag stannade hemma idag igen.
Bestämde mig igår när jag skulle gå och lägga mig hur jag skulle göra för mådde så sjukt dåligt då, trodde nästan att jag skulle spy ett tag. (men det gjorde jag som tur är inte)
Har iallafall måt bättre idag så som jag känner nu kommer det bli jobb imorgon :)
Visst är det skönt att få sova längre istället för att gå upp halv 6 men inte kul när man mår dåligt, sen är det ju riktigt tråkigt när det är så fint väder som idag :(
Måste börja skriva ner stödord till engelska boken jag läst, vet inte om jag kommer behöva läsa den igen för att komme ihåg allt eftersom det va några veckor sen jag läste första halvan nu :P Men som tur är är den inte tjock så blir inte så jobbigt :D Hoppas ni har en underbar onsdag och att ni njuter av det fina vädret ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0