BB

Har fått reda på att vi ska va lediga imgon igen, härligt härligt ;D
Kollar nu på big brother, kollad en del förra året, tyckte det va ganska bra då men detta året suger det verkligen.
Händer inget roligt alls och alla som är med är sjukt töntiga. Visst tycker jag att man skämmer ut sig när man är med i det här programet men förra året var deltagarna åtminstode roliga och de hade roliga utmaningar. Må inte sett mycket än men jag förstår inte hur de tänkte denna gången!
Nu ska jag inte klagga, behöver ju inte kolla på det ;P
Vad tycker ni om big brother 2012?
Hoppas ni har en fortsatt bra kväll ;D



Har föresten köpt ett nytt iphone skal idag ;D



Kommentarer
Postat av: Ellen

Det har blivit mkt tråkigare när Hannah W inte är med längre men jag älskar Sipan och Marcelo :D haha

2012-03-14 @ 16:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0