Hemma

Hejhej!
Mår inte riktigt bra så åkte hem från skolan :/
Sitter nu och vilar vid datan bara.
Tänkte jobba lite med svenska talet senare om jag orkar!
För mig har det känts som att det är onsdag idag, blivivt besviken några gånger då jag kommit på att det faktiskt är tisdag :(
Hatar verkligen när det är så att man tror det är en dag som inte ens har vait än så blir man glad över det, typ j"a det är redan onsdag, bara idag och imorgon sen är det lov :D"
Men sen kommer man på att nej det är inte onsdag utan tisdag, så lägs det på en extra dag från vad man trodde från början :(
Hoppas ni förtod något av det där ;p
Inte för att jag mår så här dåligt då men tycker bilden va så söt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0