Svenska

Sitter i stugan och skriver på mitt svenska arbete samtidigt som jag kollar på Knocked up.
Börjar bli lite stressad med allt skolarbete nu när de är ungefär en månad kvar och vi har jätte mycket kvar att göra så denna helgen får bli en liten plugg helg, eller ska iallafall försöka göra mycket!
Nästa vecka har vi nånting varje dag föutom Fredag.
På Måndag har jag franska glosor och kanske matte nationella muntliga, på Tisdag engelska glosor, på Onsdag Matte nationella c-delen, på Tosdag So-prov i andra världskriget.
Känns ganska jobbigt nu för jag har jätte mycket kvar i svenskan och det är väldigt svårt att lära sig om andravärldskriget för de är så många länder så man blandar ihop dem!
Men nu ska ni slippa att höra på allt mitt skolplugg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0