Korteg

Igår var de ju valborg och Teknis (sven ericsson) hade sin årliga korteg.
Tycker det är riktigt kul att kolla på den så jag bestämde med en kompis att åka och kolla på den.
Innan jag med min famlij och 2 av min brors kompisar på Jensens beufhus!
Jag skulle möta min kompis kl 6 och kortegen började kvart i 7 så vi gick runt i en kvart ungefär sen satte vi oss och pratade eftersom inga affärer var öppna!
Trodde det skulle bli ganska segt att sitta och vänta en havltimma (som blev en trekvart) men tiden rusade fram!
Efter ett tag kom vi på att vi inte valt den bästa platsen att sitta på för man fick väldigt ont i rumpan!
Tyckte iallafall att de va många roliga vagnar iår.
Glömde min kanera hemma så blev inga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0