USCH

Så gärna som jag skulle vilja blogga så hinner jag bara med ett kort inlägg idag!
Ska ha engelska inlämning, redovisning och glosor, och jag har inte börjat på nåt av det.
Känner mig extremt smart vid såna här tillfällen.
Fast sen har jag ju till mitt förvar att vi fick veta allt det här i tisdags!
De vi sak skriva om är tsunamin i japan som inträffade i Fredags som jag inte hört talas om att det hänt!
Sen funkade inte datan i tisdags heller så känner mig lite stressad!
Är inte på världens bästa humör just nu heller, speciellt inte plugghumör (är man la aldrig) för jag feljlade såååå på nationella idag:(
Men nu ska jag sluta klaga, inte direkt den roligaste läsningen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0