STAN

Idag åkte jag och min kompis till stan efter skolan.
Blev lite shopping idag mee.
De hände en liten grej också när jag skulle betala, jag hade räknat ihop vad det kostade och kollat hur mycket pengar jag hade men nånstans måste jag ränkat fel på priset för jag hade inte tillräckligt med pengar, jag visste att jag inte hade allt på mitt kort så hon i kassan drog 300 och efter det märkte jag att jag inte hade pengarna jag behövde och hon stod och upprepa hela tiden "jag har tat 300 från dig nu och du e skykdig oss 148", sa de typ 1000 gånger, störde mig så extremt på henne!
ett par shorts typ!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv; Tihi vsg(L) Då får jag ta och leta upp bilder på lite "riktig" mat då (;

2011-04-01 @ 16:48:19
URL: http://linneastajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0