SOVA

Ska snart gå och lägga mig.
Vill inte sova till sent på eftermiddagen imorgon igen, måste ju komma igång med franskaplugget så jag klarar den del av verb provet jag ska göra på måndag.
Vorre inte så kul om jag inte klarade det när jag fått dela upp det nu!
Fundera precis på det med att en säng att se väldigt myssig ut, men det känns som om de ofta ser myssigast ut när de är bäddade och puffiga (eller vad man säger).
Som t.ex. min säng är inte bäddad och täcket är bara slängt lite hur som helst och kuddarna är typ plata, så jag får inte känlsan att jag verkligen vill lägga mig (eller är det så att jag inte är så trött).
Ska nog fluffa till den och se om jag´efter det vill slänga mig i sängen och sova!
Obäddat och ofluffad!
Bäddat och fluffad!
Kanske inte känns så på bilden men när jag kollar på min säng nu får jag jätte lust att hoppa ner i den;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0