Karro

Ledsen att jag inte bloggade igår men orkade verkligen inte.
Senare på kvällen kom min kompis karolin hit och sov över för hon skulle följa med mig till skolan(:
Man jag väl säga att vi dampade en del;)
Men vi hade jätte kul iallafall!
Sov i samma säng och vi pratade om vad vi har gjort när vi sovit i samma säng som andra som t.ex. att jag knuffade ner min kompis en gång och att karro alltid tar allt täcke, men vad jag vet tog hon inte täcket;) men jag märker inte sånt för jag sover så djupt:P
Fick sen reda på att hon vacknade av att jag låg med mitt huvud på hennes, kanske svårt att förstå hur jag menar när det står i en text!
Sen idag då så har jag vart i skolan, vi har börjat med temaveckorna nu och de är tråkigt:(
Sen gick jag och karro på stan lite gran och så stack vi till bäckängshallen för att kolla på när våran kompis tränade.
Sen åkte karro med henne hem för hon ska va med henne i skolan imorgon så nu sitter jag här ensam:(
Men hade en rolig överaskning när jag kom hem
Vet ni vad det är? (:
Fick en liten extra grej med också;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nageldekorationer.

Härmis...

Haha (;

2011-02-22 @ 21:20:52
URL: http://linneastajl.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv; Fast jag älskar dig även om du är en härmapa :3♥

Haha

2011-02-22 @ 21:49:57
URL: http://linneastajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0