Fredag

idag är det fredag, och jag är hemma från skolan idag igen eftersom jag mådde så dåligt igår kväll och så mådde jag inte bra imorses heller
men idag vaknade jag vid 10 ungefär och gick upp runt halv 11 (:
det jag gjort än så länge idag är att ha öppnat ett paket med prover på mat jag fått (:
visste inte att jag skulle få det, för det har jag aldrig gjort innan :P
sen har jag hjälp mamma att lägga upp kläder på tradera (så känar man lite pengar också)
och nu sitter jag här och bloggar medan jag kollar på project runway (:
tog lite kort här inne också på lite sötasaker (:
så har min dag sett ut än så länge :P
några av bilderna jag tog (:



Jag när jag var liten (:


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gillar den första bilden (:

2011-02-04 @ 12:58:31
URL: http://linneastajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0