THE DAY BEFORE TODAY

Igår efter skolan bestämde jag och min shopping kompis Linnéa att vi skulle åka till stan!
Våran kompis Ellen fråga om hon fick gå med oss en stind innan hon skulle till draman.
Jag åker ju moppe nu så möttes i stan.
Jag vid synsam och ditt skulle jag för att köpa ögondroppar efter det träffade jag Ellen och Ninni igen!
Vi var hungriga så gick till Orion (mitt och ninnis stamställe typ).
Där åt jag en macka och drack en kaffe latte, sen döpte jag Ellens macka till Sir Mackelott, han har mitt after eight papper!
Sen gick vi i lite affärer och när Ellen skulle gå åkte jag och Linnéa till knalleland ens tund inna vi åkte till stan igen och gick på bio.
Vi såg Black Swan som vi skulle ha sett i Söndags men inte blev av.
Den va riktigt bra men hade lite obehagliga sener!
Lite bilder jag tog i skolan!
Becka!
Ninni!
Halva ellen!






Under fikan!
Min latte och talriken där min macka låg innan jag åt upp den!
Ellen och Ninni!



OCH DET NI ALLA HAR VÄNTAT PÅ......



SIR MACKELOTT!!!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Snygg jag är på sista bilden med mitt förstörda hår x) Jäkla regn...

2011-04-13 @ 17:48:42
URL: http://linneastajl.blogg.se/
Postat av: Ellen

HAHAH jag håller med ninni!

bästa bilderna btw bara det det att jag ser ut som ett mongo x)

2011-04-14 @ 21:04:10
URL: http://rosaapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0