Min dag

Idag har min dag beståt av att jag först åkte till Hestras vårdcentral för att få ny pollen medicin och ta blod prov för att kolla min gluten hur jag skött min gluten eller nåt och kolla mina värden för järn och B12 tror jag det va!
Sen åkte jag till skolan, slutade 13 idag eftersom det är valborg imorgon.
På min skola går alla ut på skolgården och så sjunger de yngre, manskören och nån/några håller tal.
Efter skolan åkte jag och ninni en liten stund till stan, hon kunde däremot inte stanna så länge för hon har ju en häst att ta hand om och hon var tvungen att cykla ditt och hem idag!
Fick iallafall med mig en klänning ocg värmespray eller vad det heter.
Sen åkte jag hem och kollade lite på tv sen kom mamma hem och fråga om jag ville med följa med och välja ny buske till trädgården, innan vi åkte ditt körde vi förbi antikvsriatet eller nåt sånt och "sålde" mina gamla Bamse tidningar. Gick in till en atelje också för att kolla vad det skulle kosta att ta ett kort på mig och Philip som ska upp i stugan! Vi köpte en blåbärs buske på Blomsterlandet!
Klänningen jag köpte från HM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0