AJAJAJ

Har fått nån jävla infektion vi ögon vrån eller nåt och det gör så jävla ont, till och med när jag blinkar!
Mamma tror att det är bra om jag inte har mina linser eller använder smink tills det är bra och visst är jag hemma går det bra men om jag har lust att åka och göra nåt vill ju jag ha både smink och linser!
Polen-perioden är ju igång nu också, själv har jag inte känt av den så mycket än men lite, så det kommer bli extremt jobbigt om det börjar klia jätte mycket och jag fortfarande har ont för jag kan knappt ens röra vid det!
Ledsen att ni fick läsa det här (om ni ens orkade läsa hela) men var bara tvungen att skriva de4t för att bli lite mindre irriterad!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Naaw♥

Ska du vara utan smink och ha glasögon när vi åker till gbg då?

2011-04-18 @ 09:46:48
URL: http://linneastajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0